O NAMA MIRISI SUSTAVI STUDIJE PRIMJERA KONTAKT

S veseljem vam predstavljamo naše projekte.

Svaki miris priča jedinstvenu priču i stvara mirisni identitet.
Pogledajte projekte kroz priču usklađenosti mirisa s robnom markom.

''ALL YOU CAN HOLIDAY''

Ambientalno aromatiziranje hotela, aroma marketing i izrada difuzora mirisa za prodaju.

Najveća turistička kuća u Hrvatskoj, tvrtka Valamar Riviera d.d. s 36 hotela i ljetovališta od Istre do Dubrovnika, povjerila nam je jedan od većih projeka implementacije mirisa u hotele. Izazov i pitanje koji smo dobili: Da li je moguće napraviti miris za hotelski lobij za hotele s 4* i hotele s 5*, namijestiti sustave LumAir, kako bi se postigla jednakomjerna pokrivenost mirisa čak i u najvežim lobijima hotela, te kako implementirati mirise u hotelske sobe.

VALAMAR RIVIERA d.d.

Pogledajte više

Zajedno s upravom tvrtke Valamar d.d., brižno smo odabrali miris po narudžbi Amber&Sea, koji ima note Jadrana. Jednostavnost mirisa naglašena je notama limuna, naranče i limeta, a amber i cedrovina je podižu na nivo pet zvijezdica. Patentirana tehnologija LumAir omogućila je jednak intenzitet mirisa u prostoru kroz sustave za prozračivanje.

Sobe smo opremili s difuzorima mirisa s bambus štapićima. Gosti smo miris odabiru pomoću mirisnog kataloga. Oblikovali smo katalog "Scent Menu" za odabir mirisa, razvili formulu za aplikaciju mirisa na papir te napravili tisak s mirisom pomoću patentirane tehnologije LumTouch.

Natrag

''NAJBOLJE TENISICE U GRADU''

Ambientalni miris, miris robne marke i difuzori mirisa po narudžbi.

Mirisni identitet robne marke posebno je važan u modnoj industriji, u trogovinama odjeće, nakita, obuće i modnih dodataka. Prodavaonice i robna marka Shoetique predstavlja elegantan i sportski izgled, posebno kroz brand Cruyff Classics, luksuzni nogometni brand. Za potpuni dojam i nezaboravno iskustvo kupovine, vlasnici su željeli implementirati miris koji će biti udružen s identitetom robne marke i arhitekturom prostora.

PRODAVAONICE SHOETIQUE

Pogledajte više

Kreirali smo impresiven, moćan i raskošan miris s moćnim drveno-začinskim notama i nazvali ga Gin Ocean. Moćne riječi gin i ocen čine srce mirisa. U gornjim notama za svježinu će se pobrinuti ulje kore limete i listovi limuna. S vetiverom i đumbirom u donjim notama, miris je dobio jedinstvenu osbnost. Odlične reakcije kupca na osebujan miris, dovele su do ideje da napravimo difuzore mirisa za kućnu upotrebu. Brižno napravljeno pakiranje, zlatni tisak na staklenkama i pažljivo odabrani dodaci, mogu se kupiti ekskluzivno u svim prodavaonicama Shoetique.

Natrag

''VRIJEME JE ZA ... SHOPPING''

Ambientalno aromatiziranje trgovačkog centra i aromatiziranje sanitarnih prostora.

Da bi trgovački centar postao sinonim za stil, raznolikost i inovativnost, mora stvoriti jednstveno, nezaboravmo iskustvo za svoje kupce. S mirisom postižemo sjećanje na određeno mjesto, godišnje doba, na prostor ili doživljaj. Naš zadatak je bio poboljšati korisničko iskustvo i osvječiti sve zajedničke prostore.

TRGOVAČKI CENAR SUPERNOVA

Pogledajte više

Poseban značaj dali smo ulazima u centar, gdje posjetitelje pozdravlja topla dobrodolica. Za cijelogodišnji miris odabrali smo miris One, svježi citrusno-cvjetni miris, koji kroz sustav za prozračivanje nježno osvježava cijeli centar. No, budiži je božićno - novogodišnji period nešto posebno, stručo smo doradili prosinački miris, Hot Wine. Skoro svatko nanjuši "kuhano vino". Svi toaleti smo profesionalno aromatizirali s našim sustavima pod imenom AmbienceCreator. Posebna linija mirisa i difuzora, koje smo napravili za otklanjanje neugodnih mirisa i osvježenje.

Natrag

AUTENTIČAN I MODERAN STIL PO CIJELOM SVIJETU

Mirisni potpis, kreiranje mirisa, aromatiziranje prostora

Prodaja mirisa robne marke punontitetom robne marke je više od širenja ugodnog mirisa po prostru. To je umjetnost koja se udružuje s identitetom robne marke i prodajnom porukom. Replay traperice su već dugi niz godina sinonim za kvalitetne urbane traperice. Osim posebnog dvostrukog tkanja, jedna od posebnosti Replay traperica je i sapun koji se koristi u proizvodnji, Sapone Di Marsiglia. Pitanje naručitela: ''Da li možete napraviti imitaciju mirisa koji se osjeti pri bojenju traperica", stavilo nas je na test.

REPLAY

Pročitajte više

Ker je dodelana vsaka podrobnost, vsaka kreacija kavboj, za katerimi stoji zgodba, smo morali olfaktorski podpis predstaviti kot zgodbo. Uspelo nam je izdelati dišavo po naročilu, vonj mila, katerega glavne note sestavljajo vodne note mediteranskega morja, olje olive in kanček citrusni not. Prepoznan vonj je sedaj sinonim za kavbojke kot za vse Replay trgovine. Da so trgovine odišavljene prijetno se kaže po pozitivnih opažanjih kupcev, ki pohavlijo, da se vonj še dolgo po nakupu občuti na oblačilih.

Natrag

OPUŠTANJE, PREDAH, ZDRAVLJE, LJEPOTA I DOBAR OSJEĆAJ

ambientalno aromatiziranje wellnessa, buđenje osjetila, otklajanje neugodnih mirisa

Wellness centri moraju stvoriti oazu za povećanje pozitivnog osjećaja, fizičke i duhovne snage, da se klijenti odmaknu od svakodnevnog stresa. Neovisno o tome da li vaš centar cilja na opuštanje, pomlađivanje ili punjenje energije, miris mora biti prilagođen sukladno namjeni. Cilj Termi Olimia je postati naljbolje toplice na prostoru od Alpi, Jadrana i Dunava. S pogledom naprijed, pred nama je bio zadatak aromatiziranje prostora za opuštanje, sauna i garderoba.

TERME OLIMIA

Pročitajte više

Wellness Orhidelija ima zadatak dočarati drugačiji svijet potpuoga mira. To ustvarja s moćnom ljubičastom bojom i zelenom prirodom okruženom borovima. Ambijentu smo dodali miris po narudžbi White tea, kojeg čine zelene note borovih iglica s dodatkom cvijetnim nota ruče, jasmina, cvijetom oriisa i ljubičastim svijetom hibiskusa. Pravi cvijet hibiskusa s mirisom koji je sličan vaniliji, prostor wellnessa čini atraktivnim. Odmorišta Orhidelije i Termalije aromatizirana su s mirisom Feulles de Menthe, koji se uklapa u ambijent s notama bambusa, te opuštajućim notama paprene metvice. Garderobni prostori oba centra mirišu po mirisu Agrumes Fig, koji je namijenjen za osvjžavanje i otklanjanje neugodnih mirisa iz prostora.

Natrag

MIRISI ZA POSEBNE DOGAĐAJE

odišavljanje dogodkov, promocij, zabav, srečanj, konferenc,...

Vonj ima moč preoblikovanja dogodka ali posebne priložnosti, da ustvari nepozabno izkušnjo. Odišavljeni dogodki so bolj dinamični in zabavni. Imate možnost, da dogodek, ki ga pripravljate tudi odišavite in izboljšate izkušnje, vzdušje, ambient in druženje na dogodku. V kombinaciji z drugimi elementi, kot so barva, zvok, okus in dotik si bodo obiskovalci dogodek zapomnili. S tehnološko naprednimi rešitvami in z ustrezno izbranimi dišavami smo odišavili mnogo dogodkov za naše stranke; Triglav d.d, Citypark, Bipa, Fashion.hr, Agencija Red, PWC,... vonji,

Primjeri odišavljenih dogodkov.

Pročitajte više

  • Na dogodku v Planici, v času Svetovnega prvenstva smučarskih skokih, je dišalo po zimski dišavi imenovani Hot wine. Za našega naročnika Triglav d.d. smo odišavili VIP šotor in odpravili neprijetne vonjave po hrani.
  • V sodelovanju z Agencijo Red smo predstavili nov vonj mehčalca Silan. V skladu z željo naročnika, da ustvarimo parfumsko dišavo Supreme, smo ustvarili vonj izdelka in odišavili prostor na predstavitvi.
  • PWC dvajseta obletnica obstoja na Hrvaškem je zbrala številne ugledne goste iz poslovnega sveta. Nadgradili so jo z vonjem, ki je pozdravljal goste po celotnem Art Pavilijonu Zagrebškega Sejma.
  • Natrag

    MMFG ŽENSKA MODNA ELEGANCIJA

    Max Mara Fashion Group

    Pročitajte više

    Natrag